Kontakta oss
Vi behöver dina synpunkter för att bli bättre
Det finns ingenting som är så bra att det inte kan bli bättre. Med hjälp av dina synpunkter, klagomål och förslag till förbättringar vill vi förbättra vår verksamhet.
Beröm från dig ger oss en tydligare bild av vad som fungerar bra och därmed bör bibehållas i vår verksamhet.
Så här kan du framföra dina synpunkter:
- Med hjälp av formuläret som finns högre upp på denna sida.
- Genom att fylla i och lämna eller skicka in blanketten som finns i vår broschyr ”Välkommen att tycka till!” Den finns att hämta i våra lokaler.
- Du kan också ladda ner den HÄR och skriva ut själv om du hellre vill göra det.
- Direkt till någon som jobbar på vårt kontor.
Personliga assistenter till barn och kunder som har svårt att själva förmedla sina åsikter har ett särskilt ansvar för att hjälpa kunden att uppmärksamma och framföra synpunkter och klagomål.
Vad händer sen?
Inkomna synpunkter hanteras i första hand av ledaren för den verksamhet som berörs. Synpunkter på ledningsnivå hanteras av företagets Operativa chef. Dina synpunkter analyseras och åtgärdas så snart som möjligt och vår ambition är att du som vill ha återkoppling ska få det inom en vecka.
Vidtagna åtgärder och återkoppling dokumenteras och rapporteras kontinuerligt till ledningsgruppen.