Linda Lundquist | OP Assistans

Linda Lundquist

 
Vi tänkte presentera alla som arbetar här på OP Assistans kontor. Först ut är Linda Lundquist. Hon jobbar på vår lön och ekonomiavdelning och är också en av oss man först möter i luren när man ringer vår växel.
 
Hur länge har du arbetat på OP Assistans?
- Jag började år 2000 som personlig assistent och sedan så småningom hamnade jag på kontoret med div. administrationsuppgifter. Därefter blev det mer inriktning på lön.
 
Hur ser din vardag ut här på kontoret?
- Min vardag är ganska varierande och det tycker jag är jättekul, men jag arbetar mest med lön och bokföring. 
Jag gör även intyg till våra anställda och till olika myndigheter.
 
Vad är roligast med ditt jobb?
- Först och främst är kontakten jag har med alla kunder och anställda men sen är det att jag har förmånen att få utveckla och effektivisera våra system och mitt arbete. 
Sen är det ju mina kollegor. Vi har verkligen jättekul på jobbet. Det finns nog inget ställe som jag skrattar så mycket på som vi gör i vårt lunchrum. Vi har en otroligt härlig gemenskap och en fantastisk humor.
 
Vi erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn. Vad betyder dom orden för dig?
- Självbestämmande & människovärde