Anna Nyström | OP Assistans

Anna Nyström

Vi fortsätter vår presentationsserie med att presentera Anna Nyström som arbetar som kontorschef och ekonomiansvarig här på OP Assistans.
 
När började du arbeta på OP Assistans?
-Jag började som personlig assistent 2002. År 2006 hamnade jag på kontoret, först som administratör, sen teamchef. Idag arbetar jag som kontorschef och ekonomiansvarig.
 
Hur ser din vardag ut här på jobbet? 
-Jag sköter den löpande bokföringen och diverse avstämningar runt ekonomin. Jag ansvarar för fakturering och utbildningar och är även utbildare i förflyttningskunskap enligt Durewall metoden. När det behövs så hjälper jag till med lönekörning.
 
Vad är det bästa med ditt jobb? 
-Variationen av olika arbetsuppgifter och att få träffa så många fantastiska människor.
 
Ett av våra värdeord är helhetssyn? Vad betyder det för dig? 
-Helhetssyn för mig är att allt hör ihop som i en cirkel. Alla pusselbitar måste samarbeta för att allt ska fungera.